Urdu stemmer Viva Experience 23 April Shared by Muhammad Shaban

Urdu stemmer(Viva Experience). 23 April Shared by Muhammad Shaban

Pannel me 2 log thy ek male of ek female. 

First they said men open ur code and run it. I follow them or phr unho ne kaha k is me ek word (la-ilam) likho. I said sir mery pas urdu keyboard ni. Kiya mai apnh code me save kiye huwy words me se koi likh skta hn. They said k ap puri tyari k sath q ni aty 

Khair phr me ne code me se hi ek type kiya or output dikhai.

Phr unho ne pocha k prefix ka code dikhao, then kaha k stemmer ko kaisy pta chaly ga k words ko stem krna hai. Then data row k bary me pocha. Phr code me se 1, 2 question or kiya. Or end pe variable declare krwaiye.

Coding phase mera itna acha ni huwa. Balk bilkul b acha ni huwa.


Then asked my favt subject. Us me se 5 question pochy


What is primary key?


What is candidate key?


What is 2nd normal form?


Give an example of RDBMS.


Give an example of conventional data. 


Last question k elawaa sb k ans de diye mai ne.


1 din bad result b aa gea and I got 75 marks in final project. (ALHUMDULILLAH)


Ek bat jo mai ne note ki result anay k bad k unhy pta chal jata hai k ap ne project khud bnaya he k purchase kiua hai. To coding phase jis ka bilkul b acha na ho usy b pas kr dety ho but favt subject achi trh prepare kry. Number 2)Or confidence apka high hna chahye and the most important k kbi b unk sath argue mat krna. 


Best of luck. Remember me in ur Prayers.

Welcome to Our WebSite! - | LMS Help | Pakistan NO # 1 . Website for the Students of Virtual University.

Next
Previous
Click here for Comments

0 comments: